برنامه نویسی کودک و نوجوان کرج

برنامه نویسی

امروزه همه ی اهل فن تاکید دارند که یادگیری برنامه نویسی یک از ابزارهای مهم رشد و پیشرفت در رشته های مختلف است.از طرفی برنامه نویسی به عنوان یک کار سخت معروف شده است.پس چاره چیست؟ از چه سنی باید شروع کرد؟ موسسه رایمند به عنوان یکی از آموزشگاه های  پیشرو در زمینه برنامه نویسی کودک و نوجوان در کرج راه حل های ویزه خود را برای ارتقا توانایی های شما ارائه میکند.

برنامه نویسی کودک و نوجوان در کرج

برنامه نویسی نه قرار است مهارت دست نیافتنی باشد و نه لازم است تا سنین بزرگسالی برای شروع یادگیری صبر کرد.همراه با ما برنامه نویسی را از سنین پایین و با روش ها و ابزارهای روز دنیا فرا بگیرید. یکی از توانمندی های ارزشمند برای دانش آموزان و دانشجویان آموختن برنامه نویسی است، برنامه نویسی به عنوان ابزاری که در رشته های بسیاری کاربرد دارد.

یادگیری برنامه نویسی ربات با استفاده از ابزارهای فوق العاده شرکت Robotis کره جنوبی و پیشربات لذت بخش و مهیج خواهد بود. همینطور می توانید با یادگیری برنامه نویسی اسکرچ که از سال ۲۰۰۷ توسط دانشگاه MIT انجام شد مسیرتان را به دنیای برنامه نویسی و بازیسازی و … باز کنید.در دور های برنامه نویسی کودک و نوجوان علاوه بر یادگیری اصول برنامه نویسی، رشد تفکر محاسباتی نیز یکی از اهداف مم فرایند یادگیری محسوب میشود. دوره های کد نویسی کودک و نوجوان به عنوان یکی از دوره های پر طرفدار در رایمند به صورت سطح بندی شده و تخصصی در حال اجراست.

این دوره به شکلی طراحی شده تا اولین گام های خود به عنوان یک برنامه نویس آینده را به بهترین نحو بردارید. شرایط سنی افرادی که با سن پایین کلاس ها را آغاز می کنند در طراحی طرح درس ها در نظر گرفته شده.

این تازه ابتدای راه است!در کنار مربیان مجرب رایمند برنامه نویسی را تا مراحل بالا و خلق اپلیکیشن و … ادامه دهید. ساخت بازی های کامپیوتری، ساخت اپلیکیشن های موبایل، اینترنت اشیاء، ساخت جلوه های بصری به کمک برنامه نویسی، شرکت در مسابقات و موضوعات جذاب دیگر از اتفاقاتی هستند که در مسیر برنامه نویسی در انتظار شما هستند. امروزه برنامه نویسی یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی در کشورهای توسعه یافته است. دوره های رایمند میتواند اولین قدم در مسیر کار افرینی شما باشد.

با ما در رایمند بهترین آموزش برنامه نویسی و کد نویسی ویژه کودکان و نوجوانان (هفت تا ۱۸ سال) در کرج را تجربه کنید. ویدئوهای مربوط به کلاس ها را اینجا ببینید.

برنامه نویسی کودک و نوجوان