آموزش رباتیک در مدارس کرج

دوره های رباتیک ، برنامه نویسی ، هوا فضا و سایر دوره های پژوهشی در بسیاری از مدارس استان البرز شهر کرج در حال حاضر توسط موسسه رایمند انجام می پذیرد. در حال حاضر مدارس معتبر از استان البرز و شهر کرج در مقاطع مختلف در حال همکاری با موسسه رایمند می باشند. آموزش رباتیک در مدارس کرج به تخصصی و با استفاده از مربیان با تجربه و متخصص در این زمینه انجام می شود. این دوره ها برای مقاطع مختلف تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه ی دوم پیش بینی شده است.

موسسه رایمند همکاری خود با مدارس شهر کرج و استان البرز را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است. با گذشت زمان فعالیت موسسه به سایر دوره های پژوهشی مانند برنامه نویسی ، هوافضا، ساخت انمیمیشن و شرکت در مسابقات رباتیک گسترش یافته است. تا به امروز چندین هزار دانش آموز از برنامه آموزشی رایمند بهره برده اند و استقبال روز افزون مدارس در نقاط مختلف استان نشان دهنده ی کیفیت و ثمر بخش بودن این آموزش ها بوده است. ما به مدارس کمک میکنیم تا در کنار برنامه اصلی خود فعالیت های فوق برنامه پر نشاطی را در فضای آموزشی رقم بزنند.

در این میان می توان به مدارس مرکز تیزهوشان شهید سلطانی ۳ ،مرکز تیز هوشان شهید سلطانی ۱ ، مرکز تیزهوشان فرزانگان ۴ ، مجموعه مدارس فرهنگ ، مجموعه مدارس فردوسی ، مجموعه مدارس ثنا ، مجموعه مدارس پدیده البرز ،  سلام البرز ، مجموعه مدارس اکسیر دانش پارس ، مجموعه مدارس رشد نو ، ملاصدرا و ده ها مرکز آموزشی دیگر اشاره کرد که در مناطق مختلفی از شهر کرج شامل گوهردشت، گلشهر، فردیس، مهرشهر، عظیمیه، محمدشهر و… قرار دارند.

موسسان و مدیران مراکز علمی آموزشی جهت اطلاع از آموزش رباتیک در مدارس کرج و سایر برنامه های  متنوع و جذاب رایمند می توانند با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۴۹۵۲۶۵ تماس حاصل فرمایند.

رباتیک در مدارس کرج