کارگاه چوب رایمند

یکی از اهداف ما در رایمند این است که همه اعضا تبدیل به یک سازنده شوند. در کارگاه چوب در کرج استادکارهای این دو حرفه نکات مهم مربوط به ساخت و استفاده از ابزارهای مربوطه را توضیح می دهند.

دوره های نجاری و کار با چوب رایمند برای آموزش کار با چوب به کودکان و نوجوانان طراحی شده است. یادیگیری این مهارت با در نظر داشتن نکات ایمنی هدف اصلی ماست. کودکان و نوجوانان در حین اینکه به ساخت پروژه های جذاب می پردازند برای داشتن تفکر مستقل حل مسئله و اعتماد به نفس در ساخت تشویق می شوند. عزت نفس داشتن مهارت های دست ورزی چیزی است که یک عمر همراه کودکان ما خواهد بود. رایمند مبتکر کارگاه چوب در کرج ویژه ی کودک و نوجوان همراه شماست تا وارد دنیای جذاب چوب شوید!

در این دوره ی کارگاهی کودکان و نوجوانان تشویق می شوند تا از دستان خود برای ساخت وسایل چوبی استفاده کنند. داشتن مهارت پایه در ساخت و تعمیر وسایل چوبی از ان گروه مهارت هاست که تا سال ها ماندگار خواهد بود.در این دوره مطالب زیر پوشش داده می شوند:

  • معرفی چوب ها و انواع ابزار
  • چگونگی استفاده از ابزار به صورت صحیح و ایمن
  • اندازه گیری و برش
  • اسمبلی و اتصال چوب
  • پردخت و نهایی کردن سازه های چوبی

کلاس های کار با چوب و نجاری به صورت نیمه گروهی و با امکانات کامل از طرف موسسه رایمند برگزار می شود. برای شرکت در این دوره کافی است که به نجاری علاقه مند باشید، بقیه چیزها را به ما بسپارید و از یک دوره ی اموزشی شاد و بی نظیر در کنار سایر دوره ها لذت ببرید!