آموزش رباتیک در کرج

چرا آموزش رباتیک؟

کلاس رباتیک در کرج

احتمالا جست و جو برای یافتن یک کلاس آموزش رباتیک در کرج شما رو به این صفحه رسونده ولی بیاید قبل از هر چیزی باید سراغ این سوال بریم که چرا شرکت در کلاس های رباتیک رو جدی باید بگیریم؟

در اولین قدم باید ببینیم تعریف ما از علم رباتیک چیه؟ آیا رباتیک فقط به معنی ساختن آدم آهنی های غول پیکر هست؟

قطعا خیر!

مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک سه عنصر اصلی علم رباتیک هستند. بقیه رشته ها هم معمولا در رباتیک کاربرد دارند یا برعکس رباتیک در اون رشته ها کاربرد داره! دلیل این مسئله هم گستردگی علم رباتیک و انقلاب صنعتی چهارم هست که ما الان در حال تجربه اش هستیم. ربات ها امروز منحصر به آدم آهنی های غول پیکر نیستند و ما با انواع و اقسام ربات ها طرفیم. به عنوان مثال :
– ربات های نظامی (مثل پهپاد ها یا تانک های بدون سرنشین)
– ربات های امداد و نجات
– ربات صنعتی ( که جزو قدیمی ترین و پرکاربرد ترین انواع ربات هستند)
– ربات های پزشکی (رباتیک سال هاست که در اتاق عمل به کمک پزشک ها اومده!)
– ربات های ویژه مسابقات رباتیک (برای اطلاعات بیشتر در مورد مسابقات رباتیک اینجا کلیک کنید)
– و…..

ابن توضیحات نشون میده که ما با یک علم گسترده، چند وجهی و پرکارد در زندگی رو برو هستیم. ربات ها در سال های آینده اثر بسیار زیادی بر بازار کار هم خواهند گذاشت و بسیاری از مشاغل به صورت رباتیک انجام خواهند شد (و در واقع از بین میرن) و در عوض شعل های بسیار زیادی در دنیای رباتیک به وجود خواهد اومد.

به چند دلیل به آموزش رباتیک در تمام دنیا توجه زیادی شده:
دلیل اول: به خاطر گستردگی این رشته کودکان و نوجوانان این امکان رو دارند تا با علوم مختلف در قالب دور های رباتیک آشنا بشن. بچه ها میتونن با برنامه نویسی، طراحی سه بعدی، الکترونیک، ساخت و ساز و غیره از نزدیک آشنایی پیدا کنند و در آینده انتخاب رشته ی خیلی آگاهانه تری انجام بدن.
دلیل دوم: مهارت های بسیار مهمی به غیر از مسائل علمی در دانش آموزان رشد پیدا میکنه که در آموزش های کلاسیک مجالی برای توسعه ندارند. افزایش قدرت حل مسئله و تفکر نقادانه یکی از فواید مهم دوره های اموزش رباتیک هست. بهبود ارتباط با دیگران و کارگروهی هم جزو فواید کلاس رباتیک هست. افزایش دست ورزی و هماهنگی عصب و عضله، شناخت دنیای پیرامون و خلاقیت هم از مزایای دیگه این دوره هستند.

ما در رایمند یک برنامه آموزشی منسجم رباتیک ، به روز و همگام با روش های روز دنیا رو اجرا میکنیم که برای همه از ۵ تا ۱۸ سال دوره های ویژه و تخصصی مرتبط با گروه سنی را پیشنهاد می کنه. برگزاری کلاس رباتیک در در کرج به صورت تخصصی و ادامه دار یکی از افتخارات موسسه رایمند ربات هست!

رایمند یکی از پیشگامان آموزش رباتیک در کرج است و سال هاست به عنوان آموزشگاه رباتیک در کرج همراه عزیزان استان البرز بوده . تلاش ما  این بوده تا محیطی شاد و سالم برای رشد علاقه مندان فراهم کنیم تا علاوه بر یادگیر گرفتن مطالب علمی فرصت شرکت در رقابت های علمی و پیدا کردن دوستان جدید و باحال! رو هم داشته باشند. آموزش ها در چند سطح متفاوت ارائه انجام میشن که برای هر گروه سنی مسیر جداگانه ای در نظر گرفتیم.

برای مشاوره ی شرکت در کلاس های رباتیک و برنامه نوسی در کرج با شماره ۳۴۴۹۵۲۶۵ تماس حاصل فرمایید.

در ضمن از طریق شبکه های اجتماعی هم میتونید با ما ارتباط برقرار کنید

شماره تماس واتس آپ ما : ۰۳۹۷۶۶۹۲۶۵۴

آیا رباتیک برای کودکان هم مناسبه؟

جواب کوتاه به این سوال بله هست ولی باید خیلی مراقب باشید. بچه های ۵ تا ۸ سال هم میتونند مثل بچه های بزرگتر رباتیک رو شروع کنند اما به شرطی که تحت یک آموزش تخصصی مربوط به سن و سوال خودشون باشند. اولین قدم ها در کاری معمولا سخت ترین و مهم ترین قرم هاست و اگر به درستی برداشته نشه میتونه نتایج عکس بده.

کاری که ما در آموزشگاه رباتیک رایمند انجام میدیم استفاده از یک روش موفق آموزشی هست که سال هاست در کره جنوبی و سایر نقاط دنیا در حال اجراست. در دور های IDEAS  بچه ها  تحت روش آموزشی ROBOTIS کره جنوبی آموزش رباتیک رو شروع میکنند. در این کلاس ها خلاقیت، دست ورزی و اعتماد به نفس بچه ها رشد بسیار زیادی میکنه.

کودکان با مفاهیم برنامه نویسی از همین سنین پایه آشنا می شن و نوشتن اولین برنامه ها شون را شروع می کنن. آموزش رباتیک در سنین پایه حساسیت زیادی داره و باید به درستی و با استفاده از روش های مناسب انجام بشه. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آموزش رباتیک کودکان

برنامه مون برای بچه های ۹ تا ۱۲ سال چیه؟

این دوره های ما فقط در مورد رباتیک نیست. اینجا صحبت از آموزش های STEM هست. منظور از حروف کلمه ی STEM ، حروف اول کلمات علم، ریاضیات، تکنولوژی و مهندسی هست. در این روش آموزشی بچه ها با محوریت رباتیک با این علو م کاربردهاشون آشنا میشن. کلاس های رباتیک سطح متوسط ما به دانش آموزان یاد میده:
– اصول اولیه ساخت ربات ها و دستگاه های مختلف چی هستند.
– چطور از ابزار استفاده کنند و وسایل مختلف رو بسازند.
– مثل یک مهندس نوجوان مکانیزم های مختلف مکانیکی رو پیاده سازی کنند.
– برای یک ربات برنامه نویسی کنند.
– یک پروژه با استفاده از ابزارهایی که دارند به سرانجام برسونند
– کاربرد علوم مختلف در دنیای واقعی رو لمس کنند.

ابزار و متد آموزشی ما برای در طول کلاس های آموزش رباتیک پک های KAIRBOT کره جنوبی و ربات های پیشربات هستند. یک مجموعه کامل و به روز رو برای شما تدارک دیده شده که شما رو از هر آموزش دیگه ای بی نیار میکنه. در طول این دوره انواع ربات ها مانند گیریپر و بازوی رباتیک، ربات جنگجو، تعقیب خط، انباردار و … ساخته می شوند. در آموزشگاه رباتیک رایمند کرج تلاش کردیم تا بهترین فضای آموزشی، تجهیزات و مربیان را برای شما فراهم کنیم.

در ضمن بچه های این دوره ها میتونند در مسابقات رباتیک شرکت کنند!

آدرس : کرج. گوهردشت. فلکه اول. ابتدای مطهری. بین فروردین و استقلال پلاک ۸۳۲