برنامه نویسی سواد پایه عصر دیجیتال است و به افراد کمک می کند تا عملکرد دنیای پر از تکنولوژی اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کنند. با یکی از بهترین و منسجم ترین دوره های برنامه نویسی در کرج در موسسه رایمند در خدمت شما هستیم تا سفر خود را در دنیای کدنویسی آغاز کنید. پس از اینکه دور های مقدماتی برنامه نویسی را طی کردید، حالا آماده هستید تا قدم های جدی تری در این زمینه بردارید. از اینجا به بعد بر اساس علاقه و نیاز خود می توانید یکی از زبان های برنامه نویسی را انتخاب کنید و در ان حرفه ای شوید!

بازی های کامیوتریی بخش مهمی از صنعت محصولات دیجیتال هستند و طرفدارانزیادی در همه جای دنیا به خود اختصاص داده اند. امروزه علاقه مندان به بازیسازی در کرج می توانند با دوره های UNITY قدم در راه برنامه نویسی ویژه ساخت بازی های کامپیوتری بگذارند. در این دوره شما همه ی ابزار های لازم برای برنامه نویسی بازی های کامپیوتری را خواهید آموخت و مرحله به مرحله به تکمیل پروژه ی خود خواهید پرداخت. پس از پایان این دوره قادر خواهید بود تا هر بازیی دلخواه را پیاده سازی کنید.

تلفن های هوشمند دیگر بخش جدا ناپذیری از زندگی امروزه ی ما شده اند. اپلیکیشن های زیادی با کاربرد های مختلفی امروزه در دسترس هستند و برنامه نویسی اپ موبایل یکی از شغل های پرطرفدار است. یکی از بخش های دوره ی برنماه نویسی در کرج ما در رایمند آموزش ساخت اپلیکیشن های موبایل است. در طول این دوره شما از پایه با مبانی ساخت اپلیکیشن های موبایل آشنا می شوید. این برنامه آموزشی جامع است و همه ی موارد مربوط به ساهخت یک اپلیکیشن را به شما آموزش می دهد.

برنامه نویس در کرج

در بخش دیگری از دوره های ما شما میوانید برنامه نویسی را با هدف طراحی وب سایت آموزش ببینید. در دوره ی جامع طراحی سایت شما طیف مختلفی از ابزار های مورد نیازتان را خواهید اموخت. این دوره هم شامل ساخت وب سایت بدون کدنویسی و هم شامل مباحث تکمیلی تر مانند HTML ، CSS و .. خواهد شد. مدیریت محتوا در وردپرس هم از دیگر مواردی است که در این دوره می آموزید.